Meester krijgt een nieuw slaafje om te trainen.
Het is eigenlijk al de vierde keer.
Meester is helemaal niet tevreden over haar vooruitgang.
ze heeft moeite om Hem te behagen.
De eerste sessie deed dit slaafje heel raar en giebelig.
ze moest veel kokken, werd soms te stil of verloor alle opwinding.
En misschien nog wat vreemde dingen.
Als excuus gaf ze telkens dat het de eerste keer was.
Zoals Meester al had verwacht gebeurde de tweede keer hetzelfde en de derde keer ook.
Met hetzelfde excuus: dat het nieuw is.
Meester weet hoe Zijn slaafjes in elkaar zitten.
Daarom is hij ook hun Meester.
Laten we eens kijken hoe Hij dit aanpakt.
slaafje!
Ja… ehh Meester?
Meester weet hoe Hij moet omgaan met een slaafje als jij.
Als ik?
Pets!
… Meester.
slaafjes die niets nieuws kunnen leren.
Niet kan leren, Meester?
slaafje begint te snikken, want ze wil zo graag leren.
Nee, slaafje! zegt Meester nu streng.
slaafje begint nog harder te snikken.
Pets! slaat Meester venijnig met Zijn rijzweep.
Stop met grienen!
slaafje stopt met grienen.
Mijn slaafjes zijn soms dom, maar weinigen zijn zo dom als jij nu.
Pets!
Want slaafje wilde weer gaan snikken.
Ga rechtop staan!
slaafje hing neergeslagen in de kettingen maar gaat nu snel recht staan.
Borsten vooruit!
slaafje staat rechtop, met haar borsten fier vooruit.
Hoofd recht!
Meester doet twee knijpers op haar tepels.
Zo blijven!
Meester weet dat deze knijpers na zo’n 30 seconden wat zeer gaan doen.
Vraag Mij: Waarom is slaafje dom, Meester?
Waarom….ehh is slaafje aah… dom, Meester?
slaafje begint al wat tekenen van pijn te vertonen.
Omdat jij niet weet dat je niets HOEFT te leren!
slaafje kijkt wat verbaasd en wil zich omdraaien naar Meester.
Pets!
Blijf zo staan!
Waarom hoeft slaafje niets te leren? Weet jij het?